119 лютого 2015 р. у Вінниці відбувся семінар "Побудова успішного бізнесу в Інтернеті". Експертів в галузі електронної комерції запросив Всеукраїнський торговий центр "Prom.ua". Гості семінару дізнались про можливості майданчика для електронної комерції та методи, завдяки яким можна потрапити в ТОП-видачу системи.

Майже 200 вінничан зібрались в конференц-залі готельного комплексу "Поділля". Вони представляли найрізноманітніші галузі бізнесу. Товарний сегмент – компанії, що продають обладнання для піцерій, електроустаткування, двигуни, шерсть для валяння, одяг, промислові товари з Китаю тощо. Були представники сфери послуг – власник автомийки, керівник юридичної компанії, директор тренінгового центру. Деякі підприємці відкрили Інтернет-представництво кілька місяців тому і є новачками. Інші – давно і грунтовно працюють в мережі, інтегруючи в електронний магазин програму 1С-Бухгалтерія 8.2. Усі намагались отримати максимум корисної інформації від експертів, які виступали впродовж 5-годинного семінару.

2Бізнес-тренер Віктор Гриценко познайомив з секретами ефективного утримання покупців. Олександр Кулик, керівник відділу пошукового просування, роз’яснив основи СЕО.

3Владислав Володін, керівник напрямку розвитку каталогу, пояснив, як з максимальною ефективністю розміщувати своє пропозиції.

Учасники семінару отримали вичерпну відповідь на найгостріше питання:

що робити, щоб потрапити в ТОП-видачу порталу?

На ТОП-видачу впливають три фактори:
- рейтинг компанії
- правильно вказаний регіон доставки
- висока якість обслуговування (швидкість обробки замовлення – до 3 днів, відгуки, актуальність інформації про товар)

Крім того, кожному варто виконати "домашнє завдання":
- перевірити категорії товарів
- додати ключові слова
- додати характеристики
- прив’язати товар до моделі
- фото товару (мінімум одне)
- наявність ціни, актуальність ціни
- регіон доставки

- Поки Ви все робите правильно, рейтинг автоматично росте, якщо ні – відразу падає.

Які переваги отримують підприємці, користуючись можливостями порталу?
- Они размещаются в Украине на лидирующей площадке, соответственно, получают дополнительный канал продаж, - пояснив Владислав Володін, - Они создают свой сайт, т. е. присутствуют в Интернете. Это очень легкий старт, потому что не надо разбираться в программировании, нанимать персонал. Очень быстро, буквально за 10 минут, можно создать себе полноценный Интернет-магазин.

4Учасники семінару – потенційні конкуренти. Однак в приміщенні панувала дружня атмосфера. Гості відверто ділились своїми проблемами, радились, пропонували доповнити функціонал електронних магазинів новими інструментами і можливостями. Комусь потрібно забезпечити інтеграцію з іншими версіями 1С-Бухгатерії, комусь не вистачає категорій товару. Хтось намагається зрозуміти призначення ключових слів, хтось – як одним кліком змінити ціни, пов’язані зі змінами в прайсі постачальника. За словами Івана Портного, команда розробників досліджує потреби користувачів у фокус-групах і обирає для впровадження те, що є найактуальнішим.

6Іван Портной, керівник відділу з розвитку продукту, розповів про нові функціональні можливості порталу:
- Мой доклад касался новых возможностей портала Prom.ua, которые появились или вот-вот появятся: калькулятор валют для перерасчета цен, возможность наценки, если вы храните информацию в гривнах, редактирование информации прямо с сайта, управление заказами через смс-сообщения, мобильное приложение для обработки заказов... Все функции, о которых я сказал, появятся буквально в течении от месяца до двух.

Як вплинуть на електронну комерцію зміни в податковому кодексі, які зобов’язують власників інтернет-магазинів видавати чеки покупцям?
- С одной стороны это плохо, потому что затормозит развитие электронной коммерции, - відповів Іван Портной, - Нужно будет каждому купить кассовый аппарат, но нет ничего страшного. К примеру, в Беларуси уже давным-давно законодательство заставляет покупать такие аппараты. Сейчас оно еще больше ужесточилось, они требуют еще всю информацию о поставщиках. На самом деле, это приводит более качественному обслуживанию покупателей. Начинают работать механизмы защиты покупателей и потребитель, в конечном счете, от этого выигрывает.

Докладніше про семінари порталу Prom.ua: Семинары и вебинары Prom.ua

Більше фотографії: Facebook.