Як відкрити компанію в ПольщіТовари з України успішно продаються в Польщі як у великих торгівельних мережах, так і в маленьких магазинчиках. Про кроки, які для цього потрібно зробити, розповідають власники компанії, що спеціалізується на сувенірній продукції.

Компанія з Ужгорода "Бі-Хеппі" нещодавно вийшла на польський ринок. В зв’язку з цим її власники сформулювали вичерпних 11 кроків - шлях від моменту народження концепції до нинішньої успішної роботи.

Компанія "Бі-Хеппі" - http://behappy-shop.com.ua/about_us , https://www.facebook.com/behappy.market

Крок 1.
Моніторинг ринку.
Ціль: скласти базу потенційних клієнтів (великі торгівельні центри, мережі, невеликі магазини, приватні торгівці). Моніторинг цін.
Власники компанії обрали для просування міста-бізнес-центри (Варшава, Познань) та місто-історичний центр (Краків).
Визначили потенційних клієнтів: потужна мережа книжкових магазинів "Емпік", магазини дитячих товарів, "острови" в торгівельних центрах, приватні торгівці тощо.
Порівняли ціни на аналогічні товари українських підприємців, які там працюють, і польських.
Підсумували, що вести бізнес у Польщі вигідно. Тому – Крок 2.

Як відкрити компанію в ПольщіКрок 2.
Реєстрація підприємницької діяльності у Польщі.

Менеджери-управлінці звернулися до юридичної-фірми, з якою співпрацювали щодо питань:
1.    Консультування і вибір системи оподаткування.
2.    Реєстрація фірми у нотаріуса.
3.    Реєстрація в суді.
4.    Реєстрація у фондах – податковому, статистики та ін.

Крок 3.
Отримання візи категорії D.

Візу категорії D можуть отримати українці-власники компанії, зареєстрованої у Польщі як суб’єкта підприємницької діяльності .
Увага: національна польська віза категорії D дає право пересуватися Шенгенською зоною; термін перебування у Польщі чи пересування країнами ЄС – впродовж 90 днів; в’їжджати і виїжджати на територію ЄС – тільки через Польщу.
Більше про візу довгострокову національну візу до Польщі – за посиланням.

Як відкрити компанію в ПольщіКрок 4.
Підбір системи бухгалтерського та управлінського обліку.

Оптимальний варіант: "1С-Підприємство" – комплекс програм, які легко налаштовуються під потреби конкретної компанії:
- конфігурування програми щодо особливостей законодавства Польщі,
- наймання на роботу місцевого операціоніста,
- допрацювання налаштувань програми згідно потреб компанії.

Крок 5.
Квартира, офіс, склад.

Шукаючи кращий варіант оренди квартири для проживання українських  менеджерів, офісу та складських приміщень, власники стали фахівцями ринку нерухомості та  умов оренди в Польщі :)
Після того, як укладено договір оренди квартири, менеджер, який там проживатиме,  оформлює прописку. Для прописки знадобляться 2 документи:
- договір оренди;
- український паспорт.
Прописка оформлюється 1 день.

Вартість оренди в Польщі:
оренда квартири: 3 кім. квартира – ≈2000 злотих/міс.
оренда офісу: 25 кв. м – ≈1900 злотих/міс.
оренда складу: 50 кв. м – ≈3000 злотих/міс.
Додаткові витрати: послуги агентства нерухомості – 12 000 злотих.
Нюанс: орендна плата вноситься відразу за 2 місяці, тому варто завчасно зарезервувати відповідну суму.
Підсумкові витрати Кроку 5: ≈20700 злотих, щоб почати роботу.

Крок 6.
Створення сайту з формою зворотного зв’язку.


Як відкрити компанію в ПольщіКрок 7.
Організація доставки.

Компанія проаналізувала всі варіанти доставки свого товару у Польщу. Виявилось, що для сувенірної продукції найвигідніше використовувати доставку морем та літаком.
Крім того дослідили особливості митного очищення вантажів та нарахування платежів згідно законодавства Польщі.
Більше про митне очищення вантажів – за посиланням .

Крок 8.
Ринок збуту.

Для того, щоб повідомити польських споживачів про новий товар на ринку, можна використати наступні інструменти просування:
- вуличний промоушн (на вулицях міст поширювались буклети з повною інформацією про магазини і товари);
- участь у виставках (Кельн, Кельце, Познань) – це найкращий спосіб знайомитись з клієнтами – представниками торгівельних мереж та власниками магазинів.
- вуличний маркетинг – безпосереднє спілкування з клієнтами-директорами магазинів.

Крок 9.
Віддалене управління бізнесом.

Про те, як оптимізувати витрати, власники компанії почали міркувати відразу після відкриття закордонної фірми. В результаті вони почали використовувати систему аутсорсингу – тобто виконання певних задач передали стороннім фірмам.
На аутсорсинг віддали такі напрямки діяльності:
1) склад: знизились витрати на оренду, заробітну плату працівникам, транспорт;
2) офіс – офіс у Варшаві закрили: знизились витрати на оренду офісу, заробітну плату менеджерам.

Крок 10.
Робота менеджера з розвитку.

Після закриття закордонного офісу  компанію представляє одна людина -  менеджер з розвитку. Головні обов’язки менеджера з розвитку: знаходити нових клієнтів, відвідувати та організовувати виставки, відрядження в регіони.

Як відкрити компанію в ПольщіКрок 11.
Автоматизація бізнесу

Автоматизація бізнес-процесів – це керування компанією за допомогою спеціальних програмних засобів. Завдяки автоматизації бізнесу знижуються витрати, оптимізуються бізнес-процеси і підвищується ефективність роботи всіх працівників компанії.
Один з варіантів програмного забезпечення – Bitrix24. Bitrix24 – інтернет-комплекс інструментів для організації роботи компанії. Вся інформація щодо працівників, клієнтів, постачальників, платежів та ін. зберігається у віртуальній "мережевій хмарі". Дізнатись більше про Bitrix24 – за посиланням .

Більше про те, чому українцям варто відкривати бізнес у Польщі – за посиланням.

 

TPL_BACKTOTOP