Алгоритм пошуку грошей для малого та середнього бізнесу.
Технологія фінансування підприємства в умовах кризи
Де знайти гроші? Це питання тривожить підприємців-початківців і підприємців з досвідом. Дорогоцінну гривню шукають, щоб реалізувати нову задумку, підтримати роботу фірми, надати поштовх для подальшого розвитку. Максим Шевчук, виступаючи на конференції “Ріст в умовах нестабільності”, стверджує, що гроші на ринку є. Потрібно вміти їх шукати.
Технології популяризації бізнесу в Інтернеті.
Підприємець з найвіддаленішого закутка нині добре знає чи, принаймні, чув про те, що веб-сайт, сторінка в соціальній мережі, блог – це престижний, корисний та обов’язковий атрибут сучасного бізнесу. Проте навіть пасивна присутність у мережі вимагає: вашу діяльність мають помітити. Якщо сайтом ніхто не цікавитиметься, крім власника та клієнтів, які отримали візитку з веб-адресою, його створення стане марнуванням коштів. За допомогою спеціальних технологій бізнесмен змусить працювати вкладені кошти та отримає зиск.
Для українского бізнесу в Польщі - основне про податкову та фінансову систему
Щоб переконатися, що заснувати компанію в Польщі дійсно вигідно, варто ознайомитись з деякими особливостіями і перевагами податкової та фінансової систем цієї країні.
Як мінімізувати витрати і максимізувати ефективність видатків?.
Підводні камені бізнес-економії
Незалежно від масштабу діяльності підприємства, одного дня настає страшне: отримано менше прибутку, ніж, скажімо, місяць тому. Негайно збираються менеджери задля мозкового штурму. Паралельно головному питанню – як повернути прибутки – обмірковується ще одне: як зменшити рівень видатків? Однак економія коштів не завжди позитивно впливає на бізнес. Щоб оминути підводні камені і вийти на вільний океанічний простір, треба економити розумно.
Сторінка 3 із 8