Продуктовий сегмент – напрямок, в якому кожен охочий заробить гроші, якщо буде наполегливий і вмілий. Як відкрити точку для продажу продуктів харчування? Як знайти місце, підібрати персонал, сформувати асортимент, знайти місію?
Будь-який бізнес починається з ідеї. Щоб втілити її, засновник витрачає ресурси – фінанси, час, інтелект. А доходів чомусь немає. Як визначити: процес, в який занурений власник підприємства – це бізнес, хобі чи щось інше?
Війна, нестабільність влади і часті зміни законодавства, інфляція, подорожчання енергоносіїв, зниження купівельної спроможності населення – все це вливає на діяльність підприємців та на їх бачення свого майбутнього. Як оцінити свої шанси на успіх при територіальному розширенні бізнесу за кордони України?
Володар часу, як магніт, притягує успіх
Як білка в колесі – говорять про людину, яка світу білого не бачить за поточними справами. Коли робота приноситься додому, туристична подорож переноситься у нескінченність, а діти стають двійочниками, приходить час для тайм-менеджменту. Дієвий та перевірений алгоритм реалізації мрій працює завдяки конкретизації цілей та віртуозному їх досягненню.