up-01-el-05-05-15-str04.jpg11 квітня 2014 року у Вінниці відбулась конференція “Ріст в умовах нестабільності”. Громадська ініціатива “Допоможемо знаннями бізнесу” та Ярослав Трофімов, продюсер заходу, власник маркетингової компанії, зібрали на одному майданчику 15 експертів в галузі менеджменту, фінансів, маркетингу, ІТ. Більш ніж 200 підприємців – керівників малого та середнього бізнесу – відвідали конференцію, щоб отримати актуальні знання та зрозуміти, як добитися успіху в кризові часи.

[Скачати безплатно в форматі pdf]

Виступи спікерів-практиків були поділені на дві секції. В першій секції розглядались глобальні питання, які вирішують стратегічні завдання підприємств малого та середнього бізнесу. Друга секція присвячена практичним завданням, розв’язати котрі допоможуть напрацьовані й перевірені досвідом методики.
Андрій Дригач з Києва, представник Візійного проекту “Нова країна”, познайомив присутніх з тенденціями, які панують нині у світі.

Економіка різних країн розвивається нерівномірно, тому має різні перспективи у майбутньому. Найоптимістичнішою є ситуація в країнах “третього світу”: в Китаї та Перу ВВП зросло більш ніж на 9% впродовж 2013 р. Політичні еліти цих країн сформували економіку, яка в майбутньому прогнозовано зростатиме.

Аналізуючи шляхи розвитку України, група з 1800 експертів сформулювала певний перелік пропозицій. На їхню думку, країні слід сконцентруватись на своєму вигідному логістичному положенні. Транспортні коридори сухопутні, водні, повітряні, з Заходу на Схід, з Півночі на Південь – Україна має можливість контролювати та отримувати прибуток з перевезення вантажів та пасажирів в усіх напрямках.

Розглядаючи перспективи економічної ситуації в різних регіонах України, Андрій пропонує місцевим елітам виявити найперспективніші напрями та концентруватись саме на них:
- Підвалини ефективності бізнесу на місцях – територіальний маркетинг. Україну врятують Вінниця і Харків. Вінниця – харчова промисловість, Харків – соціальні можливості.

Для керівників малого та середнього бізнесу в кризовій ситуації головне – мінімізувати витрати, шукати нові ніші, берегти лояльних клієнтів і активи. Андрій Дригач пропонує підприємцям об’єднуватись, приймати участь у громадському житті:
- Чому підприємці не об’єднуються? Тому що не довіряють. Коли на білому одязі ми бачимо пляму, говоримо – весь брудний. Коли бачимо все сіре – говоримо, чистий. Підозрюючи один одного, ми програємо.

Тетяна Герасимова, співробітник консалтингової компанії “Ведіс” (рос. “Ведис”), розповіла, як оптимізувати витрати в умовах кризи. Максим Шевчук, координатор проекту “Бізнес-ідея” - про технологію пошуку фінансових інвестицій для стартапів й для розвитку компаній. Михайло Альперович, консалтингова компанія “Інтрон” (рос. “?нтрон”), пояснив, що керування бізнесом схоже на керування літаком – вимагає професійних знань та швидкої адекватної реакції.

В практично-прикладній секції виступив Нікіта Семенов, кримський підприємець в галузі ІТ, котрий поділився унікальним досвідом бізнес-”виживання”. Опинившись на окупованій території, зіткнувшись з різким зменшенням потоку клієнтів з України, Росії та закордону, він швидко зорієнтувався і віднедавна його прибуток навіть зріс.

Таїсія Левченко, директор компанії “ДІЯти!”, яка й запропонувала провести конференцію у Вінниці, пояснила керівникам малого та середнього бізнесу, як вирішувати питання із звільненням працівників – кого і чому варто звільняти, кого варто зберегти і правильно мотивувати.

7 ефективних маркетингових стратегій – ефектний подарунок вінницьким підприємцям від Ярослава Трофімов. Його виступ підсумовував конференцію “Ріст в умовах нестабільності”. Базова (“нульова”) стратегія для бізнесу в кризу:
- Вкладати засоби по вектору: спочатку в себе, далі – в клієнта, і тільки потім – у “відкритий космос”.

Автор дякує за співпрацю Ярославу Трофімову, власнику компанії “Inspire Metamarketing”. www.inspire.com.ua

Стаття написана за матеріалами конференції “Ріст в умовах нестабільності” (Вінниця, 11.04.14)

TPL_BACKTOTOP