31 травня 2014 року десять бізнес-тренерів зібрались в залі Центру Розвитку "Орієнтуйся на успіх" для участі у Delelopment today. Іванна Балік, координатор Центру, зібрала в проект найкращих експертів Вінниці. Завдання – допомогти учасникам семінару вирішити бізнесові проблеми і отримати нові знання. Часу в кожного експерта – 45 хвилин. Щоб ці хвилини були корисними, напружено працюють всі – і тренери, викладаючись на повну, і учні, напружуючи мозок.
Віталій Островський, бізнес-тренер компанії "Мюллер&Партнери", відкриває програму. Тема його виступу "Як підвищити продажі на 30%" зацікавила біля двох десятків слухачів – непогано, як для дощового суботнього ранку.
Найперша і надкорисна інформація для новачків:
ефективна зустріч з покупцем має 4 етапи – "руйнація стін", "виявлення потреб", презентація, завершення угоди (оплата покупки, прямування до каси, укладання договору страхування тощо).
Щоб продемонструвати, яких помилок припускаються менеджери під спілкування з клієнтами, Віталій запрошує когось з найсміливіших зробити мініпрезентацію будь-чого.
Зголошується виступити пан Роман Мазур.
Виявляється, він далеко не оратор-новачок. У своєму короткому спічі промовець легко й невимушено розповідає про сонячні окуляри бренду RayBan. Слухачам спіч видається ідеальним, тому його нагороджують оплесками!
Віталій радить вдосконалити розповідь. Він виділяє у ефективній презентації 3 логічних пункти:
- вступ
- основна частина
- завершення (перехід до закриття угоди).
Кожна з цих частин містить інформацію, яка допоможе вплинути на потенційного покупця і здійснити продаж. Докладніше про правильну презентацію товарів та послуг можна буде прочитати у найближчому номері журналу "Успішний підприємець".
Після семінару Роман розповідає, звідки в нього настільки блискучі навички презентування. Роман Мазур – колега Віталія, він багато років займається бізнес-тренінгам:
- Я працюю в даний момент менеджером по персоналу РайфанзенбанкАваль, займаюсь бізнес-тренінгами по риториці, по публічних виступах, по роботі з соціальними проблемами в громадському об’єднанні Аккорд. Життя навчило мене робити презентації. Мав навантаження 200-250 годин тренінгів на місяць, плюс роботу в науковому напрямку і презентації перед різними конференціями, плюс навчання, коли вже знав, куди копати і що шукати... Потихеньку все разом дало якийсь результат.
Щоб послухати усіх запрошених бізнес-тренерів, знадобилося б 10 годин – їх представник журналу "Успішний підприємець", на жаль, не мав. Тому, перескочивши сімох, презентуємо наступного лектор – Анатолій Ульянов. Він заявляє грандіозну тему: "45 перевірених Бізнес-фішок, які приносять гроші".
Анатолій постає перед публікою не сам. Поруч з ним, прямо на столі нахабно вмощується Ховрах. Його роль – виручати власника рекламного агентства під час розмови з клієнтами, які не схильні дослухатись до професійних порад. Маленький волохатий партнер дослівно повторює все, що почує. Інколи така здібність – ідеальний спосіб комунікації, коли головне – дешево і сердито, а не дорого і ефективно.
Бізнес-фішок в Анатолія стільки, що часу кардинально не вистачає. Однак він готує для журналу Успішний підприємець статтю, де розповість про оригінальні ідеї, які посприяють зміцненню фінансового становища власника бізнесу. Ідеї – перевірені в успішних кампаніях від агентства "Вінницька реклама", а також – рекламістами України, світу.
Останнім виступає Віталій Бєлов, бізнес-тренер. Його тема: "Як створити ефективну команду". Вітається він шокуючою реплікою: "Нічого цікавого я сьогодні не скажу".
І продовжує:
- Я вам со всей ответственностью заявляю, что в Украине команд практически не существует, в мире их немножко больше. Сформировать их практически невозможно теми силами, которые есть в распоряжении директоров и ейчаров.
Публіка насторожується, хтось – мобілізується, хтось – збирається йти.
На фліп-чарті з’являється список з десяток інгредієнтів, які цементують команду (див.фото нижче).
На тренінгу розпочинається міні-дискусія – чи можна назвати ефективний відділ продажів командою? чи можна назвати командою групу однодумців, яка працювали разом, а зараз трудяться в різних фірмах? Мимохіть Віталій повідомляє, що проводив сьогодні тренінг для півтори тисячі людей. Тому сідає в крісло і далі провадить виступ з цієї позиції.
Залишилось відкритим питання (або не акцентована відповідь): перелічені інгредієнти необхідні і достатні для створення ефективної команди? чи щось недорозказане?
Проект "Development today" матиме продовження. Вже 14 червня 2014 року відбудеться наступна серія тренінгів на тему "Особистісний ріст".
Докладніше: на Фейсбук