31-05-15-bus-dev-to31 травня 2014 року десять бізнес-тренерів зібрались в залі Центру Розвитку "Орієнтуйся на успіх" для участі у Delelopment today. Іванна Балік, координатор Центру, зібрала в проект найкращих експертів Вінниці. Завдання – допомогти учасникам семінару вирішити бізнесові проблеми і отримати нові знання. Часу в кожного експерта – 45 хвилин. Щоб ці хвилини були корисними, напружено працюють всі – і тренери, викладаючись на повну, і учні, напружуючи мозок.

Віталій Островський, бізнес-тренер компанії "Мюллер&Партнери", відкриває програму. Тема його виступу "Як підвищити продажі на 30%" зацікавила біля двох десятків слухачів – непогано, як для дощового суботнього ранку.

1
2

Найперша і надкорисна інформація для новачків:
ефективна зустріч з покупцем має 4 етапи – "руйнація стін", "виявлення потреб", презентація, завершення угоди (оплата покупки, прямування до каси, укладання договору страхування тощо).

Щоб продемонструвати, яких помилок припускаються менеджери під спілкування з клієнтами, Віталій запрошує когось з найсміливіших зробити мініпрезентацію будь-чого.
Зголошується виступити пан Роман Мазур.

3
4

Виявляється, він далеко не оратор-новачок. У своєму короткому спічі промовець легко й невимушено розповідає про сонячні окуляри бренду RayBan. Слухачам спіч видається ідеальним, тому його нагороджують оплесками!

Віталій радить вдосконалити розповідь. Він виділяє у ефективній презентації 3 логічних пункти:
- вступ
- основна частина
- завершення (перехід до закриття угоди).
Кожна з цих частин містить інформацію, яка допоможе вплинути на потенційного покупця і здійснити продаж. Докладніше про правильну презентацію товарів та послуг можна буде прочитати у найближчому номері журналу "Успішний підприємець".

4
5

Після семінару Роман розповідає, звідки в нього настільки блискучі навички презентування. Роман Мазур – колега Віталія, він багато років займається бізнес-тренінгам:
- Я працюю в даний момент менеджером по персоналу РайфанзенбанкАваль, займаюсь бізнес-тренінгами по риториці, по публічних виступах, по роботі з соціальними проблемами в громадському об’єднанні Аккорд. Життя навчило мене робити презентації. Мав навантаження 200-250 годин тренінгів на місяць, плюс роботу в науковому напрямку і презентації перед різними конференціями, плюс навчання, коли вже знав, куди копати і що шукати... Потихеньку все разом дало якийсь результат.

Щоб послухати усіх запрошених бізнес-тренерів, знадобилося б 10 годин – їх представник журналу "Успішний підприємець", на жаль, не мав. Тому, перескочивши сімох, презентуємо наступного лектор – Анатолій Ульянов. Він заявляє грандіозну тему: "45 перевірених Бізнес-фішок, які приносять гроші".
Анатолій постає перед публікою не сам. Поруч з ним, прямо на столі нахабно вмощується   Ховрах. Його роль – виручати власника рекламного агентства під час розмови з клієнтами, які не схильні дослухатись до професійних порад. Маленький волохатий партнер дослівно повторює все, що почує. Інколи така здібність – ідеальний спосіб комунікації, коли головне – дешево і сердито, а не дорого і ефективно.

7
8
9


Бізнес-фішок в Анатолія стільки, що часу кардинально не вистачає. Однак він готує для журналу Успішний підприємець статтю, де розповість про оригінальні ідеї, які посприяють зміцненню фінансового становища власника бізнесу. Ідеї – перевірені в успішних кампаніях від агентства "Вінницька реклама", а також – рекламістами України, світу.

Останнім виступає Віталій Бєлов, бізнес-тренер. Його тема: "Як створити ефективну команду". Вітається він шокуючою реплікою: "Нічого цікавого я сьогодні не скажу".
І продовжує:
- Я вам со всей ответственностью заявляю, что в Украине команд практически не существует, в мире их немножко больше. Сформировать их практически невозможно теми силами, которые есть в распоряжении директоров и ейчаров.
Публіка насторожується, хтось – мобілізується, хтось – збирається йти.
На фліп-чарті з’являється список з десяток інгредієнтів, які цементують команду (див.фото нижче).

10
11
12


На тренінгу розпочинається міні-дискусія – чи можна назвати ефективний відділ продажів командою? чи можна назвати командою групу однодумців, яка працювали разом, а зараз трудяться в різних фірмах? Мимохіть Віталій повідомляє, що проводив сьогодні тренінг для півтори тисячі людей. Тому сідає в крісло і далі провадить виступ з цієї позиції.
Залишилось відкритим питання (або не акцентована відповідь): перелічені інгредієнти необхідні і достатні для створення ефективної команди? чи щось недорозказане?

13
14
15
16
17


Проект "Development today" матиме продовження. Вже 14 червня 2014 року відбудеться наступна серія тренінгів на тему "Особистісний ріст".
Докладніше: на Фейсбук

TPL_BACKTOTOP